فهرست محصولات
مجله نبات کوچولو شماره 105
محصول مجله نبات کوچولو شماره 105 در دسته بندی مجلات داخلی قرار دارد. این محصول از برند نبات می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 190,000 تومان است.

شماره ی 105 مجله ی «نبات کوچولو» منتشر شد. در این شماره، شعر و قصه های خوبی مثل «خداجونی»، «کرگو و جیکی»، «زی زی و قشنگ خانم»، «قاردونه و پلاستیک»، «هاپوی هارتی پورتی»، «باشگاه ورزش»، «خرمگس و خرخاکی»، «برگ پرنده»، «قورباغه و جیرجیرک»، «تمسی،تمساح کوچولو»، «آرتور و دورا» و... را می خوانید و با بازی های زیادی آشنا می شوید. نبات کوچولو، ماهنامه ای تخصصی است که برای کودکان 3 تا 6 سال منتشر می شود. مطالب این مجله متشکل از شعر، داستان، سرگرمی، بازی و نقاشی های جذاب و متنوع است که به صورت تمام رنگی و گلاسه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. یک دفترچه بازیچه جذاب در وسط مجله چاپ شده که از جنس کاغذ تحریر است و به راحتی از مجله جدا می شود و کودک شما می تواند با مدادهای رنگی فعالیت های آن را تکمیل کرده و لذت ببرد.
مجله مدیریت ارتباطات شماره 172
محصول مجله مدیریت ارتباطات شماره 172 در دسته بندی مجلات داخلی قرار دارد. این محصول از برند مدیریت ارتباطات می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 150,000 تومان است.

در شماره ۱۷۲ ماهنامه «مدیریت ارتباطات» در پرونده ای ویژه با عنوان «قهرمانِ مجرم» ضمن پرداختن به زندگی و زمانه پاول دورف و تاسیس تلگرام کوشش شده است به پرسشی فلسفی و حتی اخلاقی در مورد آزادی بیان پاسخ داده شود. بررسی پژوهشی با هدف واکاوی برجام در کانتکست رسانه های داخلی منتشرشده در کتاب «برجام؛ هماوردی گفتمان های رسانه ای» و گفت وگو با نویسندگان این کتاب دیگر مطلب این شماره است. گزارش رونمایی کتاب «هوس قمار آخر»؛ بازخوانی پرونده درمانی عباس کیارستمی در گفت وگو با پزشکان، حاصل کار اسماعیل رمضانی مطلب دیگری است که در این شماره می خوانید. همچنین هستی شهریزفر، معمار ارتباطات آروان کلاد نگاهی انداخته است به این که در ارتباطاتی که حین بحران پیش می بریم حواس مان باید به چه نکاتی باشد و گام های مواجهه با بحران را چه طور برداریم. جز این ها در این شماره مطالبی از مسعود سپهر، سیدعبدالجواد موسوی، علی مسعودی نیا، میلاد نوری، نیوشا طبیبی گیلانی، مریم بهریان و... خواهید خواند.
ماهنامه مدیریت ارتباطات شماره 171
محصول ماهنامه مدیریت ارتباطات شماره 171 در دسته بندی مجلات داخلی قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 150,000 تومان است.

در شماره ۱۷۱ ماهنامه «مدیریت ارتباطات» در پرونده ای ویژه با عنوان «ارتباطات سیاسی و انتخابات» بر نسبت اینترنت و سیاست در انتخابات اخیر تمرکز شده است. رفتار انتخاباتی نسل زد در ایران و میزان حساسیت گروه های تازه جوان و جوان نسبت به مسائل سیاسی موضوع دیگری است که در این شماره مورد بررسی قرار گرفته است. در دیگر مطلب این شماره به منطق مخوف سانسور و حذف در شبکه های اجتماعی اصلی که اخیرا و پس از نسل کشی فلسطینیان در غزه توسط رژیم آپارتایدی اسرائیل مورد توجه قرار گرفته و حتی خوشبین ترین مدافعان وضعیت انضمامی امروز جهان اینترنت را نیز به هراس انداخته پرداخته شده است. از دیگر مطالب این شماره گفت وگویی با دکتر موسی اکرمی، استاد فلسفه در باب مفهوم مناظره و آداب آن است. گفت وگو با ژاله آموزگار درباره «گفت وگو» نیز پایانی بر سلسله هم نشینی های «مدیریت ارتباطات» با هنرمندان، استادان دانشگاه، مدیران فرهنگی و پژوهشگران با موضوع «گفت وگو» است.
مجله مدیریت ارتباطات شماره 161
محصول
مجله مدیریت ارتباطات شماره 161
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
متفرقه می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
120,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
2
رای ، نمره
100
را کسب کرده که نمره
عالی
می باشد.

ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه مهرماه با دو پرونده، یکی با عنوان «زندگی روزمره و ارتباطات» و دیگری درباره «شرکت های روابط عمومی و سفیدشویی اقتدارگرایی» و همچنین گفت وگوهایی از جمله با حسن نمکدوست تهرانی، استاد ارتباطات و روزنامه نگار و فردین علیخواه، جامعه شناس و پژوهشگر مطالعات زندگی روزمره منتشر شد. مفهوم یا تجربۀ «زندگی روزمره » اگرچه امروزه به علوم انسانی و اجتماعی راه یافته و به یک سنت نظری تبدیل شده اما روزگاری که این مفهوم به مثابهٔ یک امر پژوهشی، شأنیت علمی نداشت، چندان دور نیست. چرا که به نظر می رسید پرسش از زندگی روزمره، پرسش از بدیهیات است زیرا ملموس ترین واقعیت های اجتماعی را دربرمی گیرد. زندگی روزمره اما به همان نسبت که برای ما بدیهی و آشناست، پیچیده و مبهم نیز هست و با پیچیده تر شدن جوامع، پیچیده تر هم می شود. با توجه به این که حالا خود «زندگی» در جامعۀ ما از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده و به مثابه یک شعار در مطالبات سیاسی هم مطرح می شود، فهم زندگی روزمره و چیستی آن ضرورت بیشتری پیدا کرده است. بدون شک یکی از ویژگی های مهم زندگی روزمره در جهان امروز این است که با ابزارها و فناوری های ارتباطی گره خورده و بالطبع مدیریت ارتباطات انسانی و اجتماعی بدون آن ممکن نیست. پرونده ای درباره «زندگی روزمره و ارتباطات» از همین حیث و برای فهم این نسبت با مطالبی از رضا صائمی، نویسنده و منتقد، محمد هندی، پژوهشگر مطالعات فرهنگی و گفت وگویی با فردین علیخواه، جامعه شناس و پژوهشگر مطالعات زندگی روزمره شکل گرفت.
مجله اشراق شماره 53
محصول
مجله اشراق شماره 53
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
متفرقه می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
150,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
6
رای ، نمره
66
را کسب کرده که نمره
متوسطی
می باشد.

مد همواره در طول تاريخ مورد توجه ما انسان ها قرار گرفته است، از ديرباز تاکنون انسان به دنبال راهي براي نمايش هر چه آراسته تر خود بوده و در اين راه از منابع مختلف و گاهاً پر هزينه اي نيز استفاده نموده تا شکوه و زيبايي خود را بيفزايد و فاخرانه آن را در معرض عموم قرار دهد؛ يکي از ابزار ها اصلی براي تحقق اين مهم «پوشاک» به معناي عام است.اين صنعت کهن قرن هاست که در راستاي فروغ خود دستخوش تغييرات متعددي بوده، اما به مرور و به پشتوانه قدرت اقتصادي (بويژه انحصار)، اين تغييرات توسط انسانهاي معدودي اتفاق افتاده اند، در اين بين کمپاني هاي بزرگ صنعت پوشاک با طراحي و توليد انواع خاصي از پوشاک، نوع مد و پوشش جامعه را انتخاب می کنند، اما از سوی دیگر طی یک دهه اخیر بحث آموزش مهارت محور در زمینه طراحی و دوخت پوشاک برای علاقمندان هم جایگاه مقبولی را کسب نموده و به امری ضروری مبدل گشته است، این آموزش ها بسیاری از تبعات منفی القای مد را نیز کاهش داده اند. به همین دلیل ناشران متعهد به سلامت پوششی جامعه این ضرورت را در خود احساس نموده اند تا این مسئولیت خطیر را بعهده گرفته و هر روز در راستای پیشرفت و تعالی آن اهتمام بورزند، یکی از این ناشران مسئولیت پذیر داخلی «موسسه نقش اطلس امروز» است که با نام مجله «اشراق» اقدام به معرفی و آموزش برترین آثار مد و پوشاک نموده و در هر فصلنامه خود موضوعات مناسب فصل و از همه مهم تر همسو با فرهنگ غالب جامعه را با آموزشی روان و جذاب در اختیار علاقه مندان قرار داده است، این مجلات علاوه بر تولید محتوا در زمینه مد و پوشاک، بخشهای جذاب هنری (خصوصا هنرهای کاربردی) را نیز به مخاطبان گرامی خود ارائه نموده است. فصلنامه های اشراق همانطور که از نام آنها پیداست اوایل هر فصل با به روزترین مطالب چاپ شده و با قیمتی بسیار منصفانه در اختیار مخاطبان قرار می گیرند. یکی از نقاط قوت مجلات هنری اشراق همراه داشتن الگوهای آماده است.
مجله مدیریت ارتباطات شماره 160
محصول
مجله مدیریت ارتباطات شماره 160
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
متفرقه می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
120,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
3
رای ، نمره
93
را کسب کرده که نمره
عالی
می باشد.

شماره 160 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده ای درباره حدود هوش مصنوعی و تفاوت ها و شباهت هایش با هوش طبیعی منتشر شد. پرونده ای که در آن تلاش شده است، پرسش هایی بنیادین بررسی شوند. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آینده پژوهان مدیریت ارتباطات، شماره 160 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده ای درباره حدود هوش مصنوعی و تفاوت ها و شباهت هایش با هوش طبیعی منتشر شد. چندی پیش سلسله نشست هایی به همت مدرسه تردید دربارۀ مباحث میان رشته ای هوش مصنوعی برگزار شد و کوشید به سوالاتی از این دست پاسخ دهد که وقتی از هوش صحبت می کنیم، منظورمان چیست و خط مرز آن با مفاهیم همسایه همچون آگاهی، ذهن، احساسات و... کجاست؟ ملاک هوشمندی چیست و وقتی می گوییم آیا هوش مصنوعی می تواند فکر کند، منظورمان از فکر کردن چیست؟ وقتی می گوییم آیا می تواند احساس کند منظورمان از احساس چیست؟ و وقتی سوال مان این است که آیا می تواند آگاه باشد، منظور از آگاهی چیست؟ در بخشی از پرونده شماره 160 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» متن مکتوب بعضی از سخنرانی های مذکور از جمله سخنرانی کاوه بهبهانی، پژوهشگر و مترجم فلسفه، میثم محمدامینی، مترجم و پژوهشگر فلسفه علم، هاله عسگری نیا، دانشجوی دکتری فلسفه در دانشگاه توئنته هلند، سعیده بابایی، پژوهشگر حوزه اخلاق هوش مصنوعی، ابوطالب صفدری، پژوهشگر حوزۀ اخلاق و فلسفه فناوری و یاسر خوشنویس پژوهشگر مطالعات علم و فناوری آمده است، سخنرانی هایی که تلاش کرده اند پرسش هایی بنیادین را بررسی کنند.
مجله مدیریت ارتباطات شماره 159
محصول
مجله مدیریت ارتباطات شماره 159
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
متفرقه می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
120,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
1
رای ، نمره
100
را کسب کرده که نمره
عالی
می باشد.

شماره 159 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده ای درباره سناریوهای پیش روی توییتر سابق و «X» جدید تحت مالکیت ایلان ماسک منتشر شد. آن چه نویسندگان این شماره از «مدیریت ارتباطات» به آن پرداخته اند این نکته است که ایلان ماسک تاکنون توانسته دست کم پنج صنعت را دگرگون کند؛ حمل ونقل خودرویی و حمل و نقل ریلی، سفرهای فضایی، ارتباطات فضایی، نوروساینس و سیستم پرداخت. او مدتی است برای صنعت رسانه خیز برداشته است. آن هم مهم ترین رسانه اجتماعی جهان که توییتر نام داشت و ماسک آن را «X» نامید. ماسک را یک راست گرای افراطی می دانند. او به عنوان یک شخصیت سرشناس، تعهد تزلزل ناپذیر خود را به جنگ فرهنگی راست علیه ترقی خواهی که از آن به عنوان «ویروس ذهن بیدار» یاد می کند نشان داده و خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را می توان به مثابه اقدامی صراحتاً سیاسی برای پیشبرد این ایدئولوژی خاص تلقی کرد. سیطره ماسک، با سابقه ای که از او سراغ داریم، بر این شبکه اجتماعی مهم این هراس را ایجاد می کند که سمت وسوی مورد نظر او بر ماهیت توییتر سایه افکند.
مجله خیاطی و هنری اشراق شماره 52
محصول
مجله خیاطی و هنری اشراق شماره 52
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
متفرقه می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
150,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
6
رای ، نمره
76
را کسب کرده که نمره
خوبی
می باشد.

مد همواره در طول تاريخ مورد توجه ما انسان ها قرار گرفته است، از ديرباز تاکنون انسان به دنبال راهي براي نمايش هر چه آراسته تر خود بوده و در اين راه از منابع مختلف و گاهاً پر هزينه اي نيز استفاده نموده تا شکوه و زيبايي خود را بيفزايد و فاخرانه آن را در معرض عموم قرار دهد؛ يکي از ابزار ها اصلی براي تحقق اين مهم «پوشاک» به معناي عام است.اين صنعت کهن قرن هاست که در راستاي فروغ خود دستخوش تغييرات متعددي بوده، اما به مرور و به پشتوانه قدرت اقتصادي (بويژه انحصار)، اين تغييرات توسط انسانهاي معدودي اتفاق افتاده اند، در اين بين کمپاني هاي بزرگ صنعت پوشاک با طراحي و توليد انواع خاصي از پوشاک، نوع مد و پوشش جامعه را انتخاب می کنند، اما از سوی دیگر طی یک دهه اخیر بحث آموزش مهارت محور در زمینه طراحی و دوخت پوشاک برای علاقمندان هم جایگاه مقبولی را کسب نموده و به امری ضروری مبدل گشته است، این آموزش ها بسیاری از تبعات منفی القای مد را نیز کاهش داده اند. به همین دلیل ناشران متعهد به سلامت پوششی جامعه این ضرورت را در خود احساس نموده اند تا این مسئولیت خطیر را بعهده گرفته و هر روز در راستای پیشرفت و تعالی آن اهتمام بورزند، یکی از این ناشران مسئولیت پذیر داخلی «موسسه نقش اطلس امروز» است که با نام مجله «اشراق» اقدام به معرفی و آموزش برترین آثار مد و پوشاک نموده و در هر فصلنامه خود موضوعات مناسب فصل و از همه مهم تر همسو با فرهنگ غالب جامعه را با آموزشی روان و جذاب در اختیار علاقه مندان قرار داده است، این مجلات علاوه بر تولید محتوا در زمینه مد و پوشاک، بخشهای جذاب هنری (خصوصا هنرهای کاربردی) را نیز به مخاطبان گرامی خود ارائه نموده است. فصلنامه های اشراق همانطور که از نام آنها پیداست اوایل هر فصل با به روزترین مطالب چاپ شده و با قیمتی بسیار منصفانه در اختیار مخاطبان قرار می گیرند. یک از نقاط قوت مجلات هنری اشراق همراه داشتن الگوهای آماده است.
مجله مدیریت ارتباطات شماره 158
محصول
مجله مدیریت ارتباطات شماره 158
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
متفرقه می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
120,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
1
رای ، نمره
100
را کسب کرده که نمره
عالی
می باشد.

شمارهٔ 158 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده ای مفصل دربارهٔ خلط داده و دانش در زمانه گوگل و ویکی پدیا منتشر شد. نویسندگان پرونده ویژه شمارهٔ 158 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» کوشیده اند به این سوال پاسخ دهند که وقتی می توان هر چیزی را از گوگل و اخیرا از نرم افزارهای هوش مصنوعی پرسید، آیا این دسترسی گسترده، ما را به عالمانی بالقوه تبدیل کرده است؟ به عقیده آن ها دسترسی بالقوه یا بالفعل به داده ها، به خودی خود به ما دانش نمی دهد. مگر این که مثل گذشته، که چنین دسترسی هایی نداشتیم، در مسیر تبدیل داده ها به اطلاعات، اطلاعات به شناخت و شناخت به خِرَد حرکت کنیم و از قاعده به راس، «هرم دانش» را بسازیم. در پرونده شماره 158 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با عنوان «چه باشد آن چه دانش خوانندش؟» موسی اکرمی، استاد پیشکسوت فلسفه علم در «هرم داده تا دانایی؛ پیوستگی یا گسستگی؟» از چگونگی پیوند میان داده، اطلاعات، شناخت و خِرَد نوشته و خسران بزرگ ناشی از خلط این مباحث را تشریح کرده است. گفت وگوی آرمین هاشمی با کاوه بهبهانی، پژوهشگر فلسفه و مترجم با عنوان «یکی گرفتن داده با دانش از ما زامبیِ معرفتی خواهد ساخت»، ترجمه هایی از محسن محمودی با عناوین «اینترنت به انتشار اطلاعات کمک کرده است نه دانش» و «دانش چه هست و چه نیست؟» و نوشتاری از میلاد نوری، مدرس و پژوهشگر فلسفه دیگر بخش های این پرونده را تشکیل داده است. از جمله دیگر بخش های شماره 158 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» می توان به گفت وگویی با احمد زیدآبادی در مورد کتاب تازه اش؛ «بندی خانه ی رنج و رهایی» که خودزندگی نامه نوشتی از اولین دوره بازداشت و محاکمه این روزنامه نگار در سال 1379 است اشاره کرد. ضمن این که غلامرضا حداد، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در «گونه شناسی برساخت «جنوب شهر» در سینمای ایران» از این نوشته است که تصویری که سینمای ایران از جنوب شهر بازنمایی کرده، تا چه اندازه منطبق بر واقعیت ها است؟ وحید آگاه، استاد حقوق عمومی هم در سومین بخش از سلسله نوشتارهای خود درباره حقوق هنر در ایران در یادداشتی با نام «بندبازی» از شرایط آثار موسیقایی و اجراکنندگان آن در ایران گفته است.
مجله نبات کوچولو شماره 102
محصول
مجله نبات کوچولو شماره 102
در دسته بندی
مجلات داخلی
قرار دارد.
این محصول از برند
نبات می باشد.
قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب
190,000
تومان است.
این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع
3
رای ، نمره
93
را کسب کرده که نمره
عالی
می باشد.

شماره ی 102 مجله ی «نبات کوچولو» منتشر شد. در این شماره، شعر و قصه های خوبی مثل «زرافه هایی با خال های جورواجور»، «دیلینگ دیلینگ»، «قاردونه باغبون شده»، «رویای یک پل»، «مهمانی»، «قورباغه و تمساح»، «شرشر بارون»، «مطب»، «آخ آخ»، «تاپ تاپ»، «گوسلی؛بچه گاو کوچولو» و... را می خوانید و با بازی های زیادی آشنا می شوید. نبات کوچولو، ماهنامه ای تخصصی است که برای کودکان 3 تا 6 سال منتشر می شود. مطالب این مجله متشکل از شعر، داستان، سرگرمی، بازی و نقاشی های جذاب و متنوع است که به صورت تمام رنگی و گلاسه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد سرفصل مطالب:زرافه هایی با خال های جورواجور»، «دیلینگ دیلینگ»، «قاردونه باغبون شده»، «رویای یک پل»، «مهمانی»، «قورباغه و تمساح»، «شرشر بارون»، «مطب»، «آخ آخ»، «تاپ تاپ»، «گوسلی؛بچه گاو کوچولو»، «مسابقه خرچنگی»، «تخم مرغ مخصوص»، «پیشی و آب پاش کوچک است .
جدول مقایسه محصولات
ویژگی | مجله نبات کوچولو شماره 105 | مجله مدیریت ارتباطات شماره 172 | ماهنامه مدیریت ارتباطات شماره 171 | مجله مدیریت ارتباطات شماره 161 | مجله اشراق شماره 53 | مجله مدیریت ارتباطات شماره 160 | مجله مدیریت ارتباطات شماره 159 | مجله خیاطی و هنری اشراق شماره 52 | مجله مدیریت ارتباطات شماره 158 | مجله نبات کوچولو شماره 102 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
برند | نبات | مدیریت ارتباطات | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | نبات |
قیمت | 190,000 تومان | 150,000 تومان | 150,000 تومان | 120,000 تومان | 150,000 تومان | 120,000 تومان | 120,000 تومان | 150,000 تومان | 120,000 تومان | 190,000 تومان |
ابعاد | 300x210x5 میلیمتر | 300x200x10 میلیمتر | 300x200x10 میلیمتر | 300x200x10 میلیمتر | 290x210x150 میلیمتر | 290x210x10 میلیمتر | 290x210x10 میلیمتر | 290x210x15 میلیمتر | 290x210x10 میلیمتر | 300x210x5 میلیمتر |
وزن | 200 گرم | 200 گرم | 200 گرم | 200 گرم | 150 گرم | 250 گرم | 100 گرم | 150 گرم | 150 گرم | 180 گرم |
نوع | رنگی | رنگی | رنگی | براق | براق | براق | مات | براق | مات | تحریر |
نوع جلد | گلاسه | شومیز | شومیز | گلاسه | گلاسه | شومیز | شومیز | گلاسه | شومیز | گلاسه |
جنس کاغذ | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه | کاغذ گلاسه |
سال انتشار | 1403 | 1403 | 1403 | 1402 | 1402 | 1402 | 1402 | 1402 | 1402 | 1402 |
ماه انتشار | فروردین | شهریور | مرداد | مهر | شهریور | شهریور | مرداد | تیر | تیر | خرداد |
دوره نشر | ماهانه | ماهانه | ماهانه | ماهانه | فصلنامه | ماهانه | ماهانه | فصلنامه | ماهانه | ماهانه |