فهرست محصولات
- کتاب بازشناختن غریبه اثر ایزابلاحماد ترجمه الهام شوشتری زاده نشراطراف
- کتاب مجموعه کتاب های پزشک کسب و کار جلد اول اثر فرزان ریاحی نشر متخصصان
- کتاب همه چیز درباره متاورس و NFT اثر دکتر علی محمدی انتشارات باوین 2 جلدی
- کتاب سرمایه فکری و نقش آن بر عملکرد فردی و سازمانی اثر خلیل جعفری کیا نشر کلید پژوه
- کتاب از سرزمین بیپرنده تا قلعه اثر محمود زندمقدم نشر وزن دنیا
- کتاب برندسازی شخصی اثر گری کالرک ترجمه دکتر امین نظری و دکتر محمدعلی شریعت نشر متخصصان
- کتاب اقتصاد و توسعه اثر علی باقرزاده انتشارات آراد کتاب
- کتاب مجموعه قوانین و مقررات ارزی اثر محمد یگانه آبکنار و احسان برخورداری انتشارات آراد کتاب
کتاب بازشناختن غریبه اثر ایزابلاحماد ترجمه الهام شوشتری زاده نشراطراف
محصول کتاب بازشناختن غریبه اثر ایزابلاحماد ترجمه الهام شوشتری زاده نشراطراف در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند اطراف می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 123,000 تومان است.

«فلسطینی گرایی نوعی وضعیتِ غربت نشینی مزمن است؛ غربت نشینی به مثابهٔ رنج و همچنین غربت نشینی به مثابهٔ موضعی اخلاقی. جدا ماندن از گروه ضمنِ احترام به همخونیِ خود با آن؛ سر کردن میان تنهایی و همراهی با دیگران؛ همیشه اندکی غریبه ماندن؛ مقاومت در برابر پایان گرفتن قصه و بسته شدن دایره؛ مدام چشم گرداندن و هرگز خود را در آسایشِ خانه ندیدن.» ایزابلا حماد، نویسندهٔ فلسطینی بریتانیایی، روز ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ در مراسم یادبود ادوارد سعید در دانشگاه کلمبیا سخنرانی کرد و کوشید قصهٔ فلسطین را در قاب رواییِ متفاوت و تازه ای بنشاند. او با درهم آمیزی نقد ادبی، خودزندگی نامه و تاریخ و بهره گیری از برخی مضامین محوری اندیشهٔ سعید همچون استعمار، امپراتوری، غربت نشینی، و اجازهٔ روایتگری در سخنرانی اش ماجرای فلسطین را از زاویه ای نو به تصویر کشید و پرسش هایی اساسی دربارهٔ شکل مواجههٔ ما با این ماجرا مطرح کرد. نُه روز پس از این سخنرانی، در پاسخ به حملهٔ روز ۷ اکتبر حماس، اسرائیل وحشیانه و بی محابا به جان مردم غزه و کرانهٔ باختری افتاد و این ماجرا شاید نقطهٔ عطفی در روایت فلسطین شد. کتاب بازشناختن غریبه متن همین سخنرانی ایزابلا حماد است و پس نگاره ای که او، نزدیک یک سال بعد و با نگاهی بر آنچه در این بازهٔ زمانی بر سر غزه و مردمانش آمده، بر این سخنرانی نوشته است. حماد در بازشناختن غریبه میان ادبیات، نقد ادبی و مسئلهٔ فلسطین پل می زند و راهی متفاوت برای یافتن جایگاه و انتخاب موضع خود در این میانه پیش پای ما می گذارد.
کتاب مجموعه کتاب های پزشک کسب و کار جلد اول اثر فرزان ریاحی نشر متخصصان
محصول کتاب مجموعه کتاب های پزشک کسب و کار جلد اول اثر فرزان ریاحی نشر متخصصان در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند نشر متخصصان می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 0 تومان است.

من فرزان ریاحی هستم یک کوچ و مشاور کسب وکار، که سال ها در دل چالش های واقعی بازار ایران قدم برداشته ام؛ جایی که بسیاری از کسب وکارها با دردهایی مثل فروش کم، نارضایتی مشتری، ناتوانی در رهبری تیم یا حتی سردرگمی در تصمیم گیری دست وپنجه نرم می کنند. اینجا بود که فهمیدم کسب وکارها نیز درست مانند انسان، نیاز به تشخیص، درمان و مراقبت دارند. از دل همین نگاه، مجموعه 10 جلدی از کتاب «پزشک کسب وکار» متولد شد. این مجموعه کتاب حاصل ترکیب سه دنیای متفاوت ولی مکمل است: تجربه ی میدانی من با مدیران و کارآفرینان، دانش آکادمیک مدیریت در سطح MBA و DBA، و نگاهی انسانی و عمیق به روان و باورهای پنهان در پسِ عملکرد هر کسب وکار. جلد اول این مجموعه، بر محور «مدیریت و رهبری» بنا شده و با رویکردی کل نگر، اما ساده و کاربردی، ساختاری شفاف دارد.
کتاب همه چیز درباره متاورس و NFT اثر دکتر علی محمدی انتشارات باوین 2 جلدی
محصول کتاب همه چیز درباره متاورس و NFT اثر دکتر علی محمدی انتشارات باوین 2 جلدی در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات باوین می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 450,000 تومان است، که تخفیف 25 درصدی دارد، در نتیجه قیمت نهایی این محصول 337,500 تومان می باشد.

«متاورس» (Metaverse) به معنی دنیایی فراتر از دنیای واقعی موجود است. در این فناوری بسیاری از محدودیت های موجود در دنیای واقعی رفع شده است. متاورس با استفاده از علوم و فنّاوری های جدید مانند «واقعیت افزوده»، «واقعیت مجازی»، «هوش مصنوعی» و «بلاکچین» دنیای مجازی ارائه می کند که در آن افراد می توانند به صورت آواتارهای سه بعدی حضور پیدا کرده و فعالیت های مختلفی به همراه دوستان خود انجام دهند. دنیای متاورس، تلفیقی از دنیای واقعی و تخیلی است که با استفاده از سنسورها و هدست های مختلف، حس واقعیِ بودن در یک مکان خیالی و تجربه های واقعی را به کاربران می دهد. متاورس یک جهان تعاملی است و باید نقل و انتقالات مالی در آن صورت بگیرد؛ اما طبیعتاً نمی توان در متاورس هم با دلار و یورو معامله کرد؛ بنابراین اقتصاد در متاورس، صرفاً با ارزهای دیجیتال صورت خواهد گرفت. کاربران می توانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را سرمایه گذاری کرده و معامله کنند و بدون نیاز به بازی، پول واقعی کسب کنند. حتی می توان یک واقعیت مجازی درست مانند دنیای خودمان ایجاد کرد و آن را در جنبه های خاص بهبود بخشید. این دوره 2 جلدی در مسیر شناسایی انقلاب متاورس و ان اف تی می تواند به شما کمک شایانی بنماید.
کتاب سرمایه فکری و نقش آن بر عملکرد فردی و سازمانی اثر خلیل جعفری کیا نشر کلید پژوه
محصول کتاب سرمایه فکری و نقش آن بر عملکرد فردی و سازمانی اثر خلیل جعفری کیا نشر کلید پژوه در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند نشر کلید پژوه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 300,000 تومان است.

کتاب سرمایه فکری و نقش آن بر عملکرد فردی و سازمانی مؤلفین: خلیل جعفری کیا / کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در حال حاضر، سرمایه فکری به شدت رشد یافته و از جایگاه مهمی در مدیریت سازمانها برخوردار است و مهمترین سرمایه سازمان و عاملی مهم در ایجاد مزیت رقابتی محسوب میگردد. سرمايه های فکری دارای اجزاء و طبقه بندیهای مختلفی می باشد. اما در اغلب طبقه بندیها، سرمایه فکری از سه نوع سرمايه انسانی، سرمايه سازمانی (ساختاری) و سرمايه ارتباطی (مشتری) تشکیل شده است. سرمایه انسانی شامل دانش، مهارت، نوآوری و سایر تواناییهای موجود در افراد سازمان است که به آنها یاری میرساند تا در امور و فعالیتهای سازمان موفق باشند. سرمايه سازمانی (ساختاری)، شامل همه ذخاير غيرانسانی دانش در سازمان ميشود كه در برگيرنده پايگاه های داده، نمودارهای سازمانی، دستورالعمل های اجرايی فرآيندها، استراتژيها، برنامه هاي اجرايی، تكنولوژی و نيز دانش فنی، علائم تجاری و حق ثبت محصولات ميشود. سرمایه ارتباطی (مشتری)، بیانگر توانایی یک سازمان برای تعامل و ارتباط متقابل با محیط کسب و کار خود برای افزودن بر پتانسیل خلق ثروت برای سازمان از طریق افزایش سرمایه های انسانی و ساختاری است. سرمایه فکری نسبت به گذشته از اهمیّت و جایگاه بالاتری در سازمانها برخوردار شده است. در سیر مطالعاتی که توسط موسسه بروکینگ (Brookings’s Institute) انجام گرفته، روشن شده است که در سال 1982، سرمایه فکری 38% از ارزش بازاری سازمانهای صنعتی را تشکیل داده است. ده سال بعد در سال 1992، این سهم به 68% افزایش یافته است و در سال 2006 به 90% رسیده است. به عبارت دیگر، اکنون بیش از 90% از سرمایه های سازمانها را سرمایه های فکری تشکیل داده اند. تحقیقات انجام شده در حوزه سرمایه فکری، بر این نکته تأکید دارند که توسعه ابعاد مختلف سرمایه فکری موجب خلق ارزش برای سازمان میگردد. در این راستا، نتایج پژوهش بیانگر این است که سرمایه فکری موجب توانمندسازی و بهبود عملکرد شغلی کارکنان میگردد و در سطحی بالاتر موجب بهبود عملکرد سازمان میشود. لذا در کتاب حاضر، نویسنده تلاش نموده تا دریابد که چه رابطه ای بین سرمایه فکری و عملکرد فردی و سازمانی وجود دارد.
کتاب از سرزمین بیپرنده تا قلعه اثر محمود زندمقدم نشر وزن دنیا
محصول کتاب از سرزمین بیپرنده تا قلعه اثر محمود زندمقدم نشر وزن دنیا در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات وزن دنیا می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 220,000 تومان است، که تخفیف 27 درصدی دارد، در نتیجه قیمت نهایی این محصول 160,200 تومان می باشد.

این کتاب شامل دو متن از مشاهدات اجتماعی نویسنده است. بخش اول کتاب با عنوان «قلعه» به موضوع تن فروشی و تن فروشان در محله شهر نو تهران می پردازد. پژوهش این اثر از اواخر دهه چهل آغاز شده و نگارش آن در سال ۱۳۵۶ به پایان رسیده است. بخش دوم کتاب، «سرزمین بی پرنده» نام دارد که حاصل سفر نویسنده به بلوچستان در سال ۱۳۴۱ است. این بخش با رویکردی جامعه شناسانه و انسان شناسانه، تصویری زنده و واقعی از زندگی مردم بلوچ ارائه می دهد. این اثر با نگاهی عمیق به دو قشر و منطقه متفاوت از جامعه، تلاش می کند روایتی صادقانه از واقعیت های اجتماعی دهه های چهل و پنجاه خورشیدی ارائه دهد.
کتاب برندسازی شخصی اثر گری کالرک ترجمه دکتر امین نظری و دکتر محمدعلی شریعت نشر متخصصان
محصول کتاب برندسازی شخصی اثر گری کالرک ترجمه دکتر امین نظری و دکتر محمدعلی شریعت نشر متخصصان در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند نشر متخصصان می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 220,000 تومان است.

همیشه اولین باشین حتی اگه در رشته و حوزه شما اولین هم وجود دارد باز هم به دنبال اولین بودن باشین. مخاطبان و مشتریان همیشه اولین ها به ذهنشان خطور می کند. یک برند را می توان نام مجموعه ای از ارزش ها و منافعی دانست که در ذهن مشتری شکل گرفته است این نام را می توان برای یک محصول، خدمت، شرکت یا حتی برای یک فرد باشد. تام پیترز که برای اولین بار نام برندینگ شخصی را مطرح کرد می گوید: «همه ما بدون در نظر گرفتن سن، جایگاه و کاری که انجام می دهیم از اهمیت برندینگ شخصی باخبر باشیم». برند شخصی نشان دهنده ی برداشتی است که دوست دارید دیگران از شما داشته باشند. برندسازی شخصی پلی میان شما و دیدگاه ها و نکاتی است که شما درباره ی خودتان بیان کنین و بروی آن ها تاکید دارید. این کتاب که حاصل تلاش شبانه روزی و برگرفته از نکاتی کاربردی از علم برندینگ شخصی در کشورهای توسعه یافته است به شما کمک می کند که برند شخصی تان را طراحی کنید بسازید و مدیریت نمایید. پرسونال برندینگ یک استراتژی بزرگ و بسیار کاربردی در دنیای امروز به حساب می آید. در این کتاب سعی شده است تا بعضی از راهکارهای مهم و کاربردی در این مسله را برای شما بازگو کنیم. لذت بهترین کار این است که در مسیر ساخت برند شخصی، برای خود یک ردپای قوی بسازیم که عامل ارتباطی ما بعنوان مهره ای حیاتی با اکوسیستم تخصصی و حرفه ای محیط خودمان باشد.
کتاب اقتصاد و توسعه اثر علی باقرزاده انتشارات آراد کتاب
محصول کتاب اقتصاد و توسعه اثر علی باقرزاده انتشارات آراد کتاب در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات آراد کتاب می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 225,000 تومان است، که تخفیف 3 درصدی دارد، در نتیجه قیمت نهایی این محصول 218,250 تومان می باشد.

مطالعه درباره توسعه یکی از جدیدترین و چالشی ترین مسائل علم اقتصاد در دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم. شاید بتوان گفت آدام اسمیت اولین اقتصاددانی بوده است که درباره توسعه از دید علم اقتصاد سخن گفته است. واقعیت این است که توسعه به مفهوم جدید آن، بعد از جنگ جهانی دوم مطرح شده است. این مفهوم به دلیل نیاز به بازسازی ویرانی های بعد از جنگ و آگاهی خیلی از کشورهای جهان سوم از عقب ماندگی های اقتصادی و اجتماعی خود، به شکل جدی در جامعه جهانی مورد استقبال قرار گرفت. لوئیس و چنری از اقتصاددانان برجسته، توسعه را به مثابه مجموعه تغییرات مرتبط به هم در ساختارهای اقتصادی و اجتماعی که جهت رشد مداوم لازم است، تعریف می کنند.
کتاب مجموعه قوانین و مقررات ارزی اثر محمد یگانه آبکنار و احسان برخورداری انتشارات آراد کتاب
محصول کتاب مجموعه قوانین و مقررات ارزی اثر محمد یگانه آبکنار و احسان برخورداری انتشارات آراد کتاب در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات آراد کتاب می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 950,000 تومان است.

ارز و نظام ارزی یکی از مهمترین ابزارها برای حفظ تعادل در نظام اقتصادی است. به نحوی که وجود آشفتگی در نظام ارزی به صورت مستقیم بر قیمت کلیه کالاها و خدمات به عنوان بخشی از نظام اقتصادی تآثیرگذار است. پدیده ی شوم قاچاق یکی از مصائب اقتصاد ملی ماست که به دلیل گوناگونی اشکال آن دایره ی شمول گسترده ای دارد و تقریباً تمام ساحت اقتصاد ملی ما را تحت تآثیر خود قرار داده است. مسلماً یکی از شقوق پر اهمیت این پدیده قاچاق ارز است. به دلیل نیازمندی شئون مختلف اقتصاد و حوزه تجارت ملی ما به ارز؛ بدون شک قاچاق در این حوزه نقش مخرب تری را نسبت به سایر انواع آن ایفا می نماید. جرایم ارزی با توجه به اینکه برهم زننده نظم نظام ارزی بوده و سبب عدم شفافیت در این حوزه می گردند، نیازمند توجه ویژه هستند.
جدول مقایسه محصولات
ویژگی | کتاب بازشناختن غریبه اثر ایزابلاحماد ترجمه الهام شوشتری زاده نشراطراف | کتاب مجموعه کتاب های پزشک کسب و کار جلد اول اثر فرزان ریاحی نشر متخصصان | کتاب همه چیز درباره متاورس و NFT اثر دکتر علی محمدی انتشارات باوین 2 جلدی | کتاب سرمایه فکری و نقش آن بر عملکرد فردی و سازمانی اثر خلیل جعفری کیا نشر کلید پژوه | کتاب از سرزمین بیپرنده تا قلعه اثر محمود زندمقدم نشر وزن دنیا | کتاب برندسازی شخصی اثر گری کالرک ترجمه دکتر امین نظری و دکتر محمدعلی شریعت نشر متخصصان | کتاب اقتصاد و توسعه اثر علی باقرزاده انتشارات آراد کتاب | کتاب مجموعه قوانین و مقررات ارزی اثر محمد یگانه آبکنار و احسان برخورداری انتشارات آراد کتاب |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
برند | اطراف | نشر متخصصان | انتشارات باوین | نشر کلید پژوه | انتشارات وزن دنیا | نشر متخصصان | انتشارات آراد کتاب | انتشارات آراد کتاب |
قیمت | 123,000 تومان | 0 تومان | 337,500 تومان | 300,000 تومان | 160,200 تومان | 220,000 تومان | 218,250 تومان | 950,000 تومان |
نوبت چاپ | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
نویسنده | ایزابلاحماد | فرزان ریاحی | دکتر علی محمدی | خلیل جعفری کیا | محمود زندمقدم | گری کالرک | علی باقرزاده | محمد یگانه آبکنار ، احسان برخورداری |
شابک | ۹۷۸-۶۲۲-۶۱۹۴-۸۳-۹ | 9786223908798 | 9786229443613- 9786229443606 | 9786228001807 | 978-622-91950-9-3 | 9786223909443 | 9786001867118 | 9786001866869 |
ناشر | اطراف | متخصصان | باوین کتاب | کلید پژوه | وزندنیا | متخصصان | انتشارات آراد کتاب | انتشارات آراد کتاب |
موضوع | جستار | نقد ادبی | رهبری مدیریت صنعتی | متاورس و NFT | رفتار سازمانی | زنان بلوچ زنان قلعه | برندسازی بازاریابی | اقتصاد | قوانین و مقررات ارزی |
قطع | رقعی | وزیری | رقعی | رقعی | رقعی | وزیری | وزیری | وزیری |
نوع جلد | گلاسه | سلفون | شومیز | سلفون | شومیز | سلفون | شومیز | گالینگور |
نوع کاغذ | بالکی | تحریر | تحریر | تحریر | بالکی | تحریر | تحریر | تحریر |
زبان نوشتار | فارسی | فارسی | فارسی | فارسی | فارسی | فارسی | فارسی | فارسی |
تعداد صفحه | 88 | 248 | 208-230 | 217 | 128 | 102 | 236 | 1038 |