8 مهر 1404
معرفی و نقد و بررسی شش مدل از لیست محصولات کتاب فلسفه و روانشناسی (فروردین ماه 1404)

معرفی و نقد و بررسی شش مدل از لیست محصولات کتاب فلسفه و روانشناسی (فروردین ماه 1404)

26 فروردین 1404 ساعت 10:58
زمان تقریبی مطالعه : 10 دقیقه
سلام دوست عزیز، امیدوارم حالت خوب خوب باشه. در این مطلب به معرفی شش محصول از دسته کتاب فلسفه و روانشناسی می پردازیم. از جمله: کتاب دنبال دلت برو اثر اندرو متیوس ترجمه وجیهه ابراهیمی انتشارات کهکشان علم... ما این محصولات را از نظر ویژگی های مختلفی مانند : نویسنده ، ناشر ، شابک ، موضوع ، رده‌بندی کتاب ، زبان نوشتار ، قطع ، نوع جلد ، نوع کاغذ ، چاپ شده در ، تعداد صفحه و....مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کتاب دنبال دلت برو اثر اندرو متیوس ترجمه وجیهه ابراهیمی انتشارات کهکشان علم

محصول کتاب دنبال دلت برو اثر اندرو متیوس ترجمه وجیهه ابراهیمی انتشارات کهکشان علم در دسته بندی کتاب فلسفه و روانشناسی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات کهکشان علم می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 175,000 تومان است.

کتاب دنبال دلت برو اثر اندرو متیوس ترجمه وجیهه ابراهیمی انتشارات کهکشان علم

کتاب «دنبال دلت برو» (Follow Your Heart) نوشته ی اندرو متیوز، یک راهنمای انگیزشی است که به خوانندگان کمک می کند تا با پیروی از اشتیاق ها و علایق درونی خود، مسیر زندگی شان را پیدا کنند و به شادی و رضایت دست یابند. متیوز با استفاده از داستان های کوتاه، کاریکاتورها و جملات الهام بخش، مفاهیم روان شناسی را به شیوه ای ساده و قابل فهم ارائه می دهد. این کتاب به موضوعاتی مانند اهمیت پذیرش خود، مدیریت ترس ها، نگرش مثبت و یافتن هدف در زندگی می پردازد. مطالعه ی آن می تواند به ایجاد تغییرات مثبت و بزرگ در زندگی فردی منجر شود. ​

کتاب قدرت مشارکت کامل اثر جیم لوهر و تونی شوارتز ترجمه جواد ثابت‌نژاد انتشارات راوشید

محصول کتاب قدرت مشارکت کامل اثر جیم لوهر و تونی شوارتز ترجمه جواد ثابت‌نژاد انتشارات راوشید در دسته بندی کتاب فلسفه و روانشناسی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات راوشید می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 210,000 تومان است.

کتاب قدرت مشارکت کامل اثر جیم لوهر و تونی شوارتز ترجمه جواد ثابت‌نژاد انتشارات راوشید

ما در روزگاری دیجیتالی به سر می بریم. هر گامی که برداشته می شود، بلند، شتابان و بی امان است. رویارویی با فشارهای کاری فزاینده ما را واداشته تا حجم سنگینی از وظایف را تا جایی که امکان داشته باشد به تنهایی در یک روز بگنجانیم. برخلاف گذشته، به سیم های برق و اینترنت وصل هستیم اما انگار داریم ذوب می شویم. مدیریت زمان دیگر راه حل ماندنی و مناسبی محسوب نمی شود. همانطور که نویسندگان کتابهای پرفروش، جیم لوهر و تونی شوارتز در اثر انقلابی حاضر بیان می کنند، مدیریت انرژی و نه زمان، کلید رسیدن به عملکرد بالا و ماندگار است، همینطور کلید دستیابی به سلامتی، شادی و تعادل در جنبه های گوناگون زندگی. کتاب حاضر با عنوان «قدرت مشارکت کامل» در حقیقت تلاش دارد یک رویکرد نوین بر پایۀ یافته های علمی و عملی ارائه دهد تا بتوانید منابع انرژی خود را با مهارت بیشتری هم در زندگی و هم در محل کار مدیریت کنید. همچنین اصول و قواعد تمرینی پیشنهاد می دهد و برنامه ای نیرومند و گام به گام پیش رویتان قرار می دهد تا به راحتی از پس موانع زیر بربیایید: • سازوبرگ دادن به چهار منبع کلیدی انرژی موجود • برقراری تراز مصرف انرژی از طریق نوسازی متناوب انرژی • گسترش ظرفیت به همان روش نظام مندی که ورزشکاران نخبه اجرا می کنند • ایجاد عادت های مدیریت انرژی مثبت و بسیار ویژه برای تغییرات ماندگار. از همه مهمتر، «قدرت مشارکت کامل» توانسته نقشه راهی سرنوشت ساز فراهم بیاورد تا در هر دو حوزۀ زندگی و حرفه بطور کامل مشارکت پیدا کنید، بدین معنا که از لحاظ جسمی پرانرژی بمانید، از لحاظ عاطفی در پیوند قرار بگیرید، از لحاظ ذهنی متمرکز شوید و در نهایت از لحاظ معنوی با اهدافتان هم تراز شوید.

کتاب درخشش اثر جان ریتی ترجمه فاطمه عزیزیان انتشارات راوشید

محصول کتاب درخشش اثر جان ریتی ترجمه فاطمه عزیزیان انتشارات راوشید در دسته بندی کتاب فلسفه و روانشناسی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات راوشید می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 270,000 تومان است.

کتاب درخشش اثر جان ریتی ترجمه فاطمه عزیزیان انتشارات راوشید

جان ریتی، پزشک و روانکاو فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد، در کتاب درخشش: دانش انقلابی نوین درباره تمرین و مغز، به تحلیل و بررسی رابطه ی ورزش و تحرک بدنی با سلامت روان می پردازد. او در این کتاب این ایده ی جذاب را معرفی می کند که تنها با بالا بردن ضربان قلب و افزایش فعالیت بدنی می توان با مشکلات بسیاری از جمله اضطراب، افسردگی، مشکلات هورمونی و اختلالات تمرکز جنگید و به افزایش بهره وری و فعالیت ذهن کمک کرد. او برای اثبات ایده های خود از شواهد و مدارک علمی غیرقابل انکار و تجربیات شخصی خود و مراجعانش کمک می گیرد. آیا می دانستید که در آخرین تحقیقات میدانی نشان داده شده که تمرینات آیروبیک در مبارزه با افسردگی از داروهایی مانند سرترالین بهتر عمل می کنند؟ آیا می دانستید که زنان ورزشکار شانس درگیری با آلزایمر در سنین پیری را تا پنجاه درصد در خود کاهش می دهند؟ همچنین می دانستید یک برنامه ی ورزشی انقلابی باعث شد 19000 نفر از دانش آموزان یک منطقه ی ایالات متحده در صدر رده های علمی جهان قرار بگیرند؟ و در نهایت ورزش باعث رشد و تولید دوباره ی سلول های جدید مغزی می شود؟ این ها همه از جمله کشفیات و نتیجه ی پژوهش های تکان دهنده ای است که به وسیله ی جان ریتی (John Ratey) در کتاب درخشش: دانش انقلابی نوین درباره تمرین و مغز (Spark: The Revolutionary New Science of Exercise and the Brain) معرفی و تشریح شده اند. جان ریتی، متخصص پزشکی بالینی و روانکاوی از دانشگاه هاروارد است که در سال های اخیر فعالیت حرفه ای و پژوهشی خود را وقف بررسی رابطه ی سلامت جسم با سلامت ذهن و روان کرده است. او در مقدمه ی کتاب درخشش به این نکته اشاره می کند که خاصیت و شکل سبک زندگی مدرن به عدم تحرک و ضعف جسمی گسترده در میان نسل جدید منجر می شود. دکتر ریتی در ادامه آمار تکان دهنده ای از سطح سلامت نسل جدید جوانان و بزرگسالان ایالات متحده ارائه می دهد: 65 درصد بزرگسالان از چاقی مفرط رنج می برند. او سپس این نکته را یادآور می شود که دیابت نوع دو، که زمانی تنها در میان بزرگسالان دیده می شد، امروزه به سطح نگران کننده ای در میان کودکان و نوجوانان رسیده است.

کتاب بازاریابی به معنای اصیل اثر لری وِبِر ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید

محصول کتاب بازاریابی به معنای اصیل اثر لری وِبِر ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید در دسته بندی کتاب فلسفه و روانشناسی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات راوشید می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 185,000 تومان است.

کتاب بازاریابی به معنای اصیل اثر لری وِبِر ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید

کتاب بازاریابی به معنای اصیل به قلم لری وبر با دیدگاهی نو و پیشرو به سراغ بررسی یک موضوع قدیمی می رود: چگونگی جلب اعتماد و برقراری ارتباط با مشتریان. ایده ی مرکزی معرفی شده در این اثر شما را به سمت یافتن دغدغه و هدف اخلاقی کسب و کارتان سوق می دهد. به عقیده ی لری وبر هنگامی که مقاصد اخلاقی و اجتماعی در مرکز فعالیت مجموعه های تجاری قرار بگیرد، می تواند هم در افزایش بهره وری مجموعه و هم در کمک به بشریت اثرگذار باشد. لری وبر (Larry Weber) صاحب تعدادی از موفق ترین کمپانی های تبلیغاتی و بازاریابی جهانی است که سابقه ی همکاری با شرکت های بزرگی مانند کوکاکولا و مایکروسافت را داشته است. لری در طی دهه های اخیر سابقه ی درخشانی در طراحی و اجرای برخی از موفق ترین کمپین های تبلیغاتی جهانی داشته و هم اکنون علاوه بر فعالیت های حرفه ای و همیشگی اش در زمینه ی بازاریابی دیجیتال و تبلیغات، به سخنرانی و نگارش آثار آموزشی در زمینه ی مارکتینگ و بازاریابی روی آورده است. لری وبر یکی از پیشگامان صنعت بازاریابی دیجیتال است که راز موفقیت خود را در درک دغدغه های نسل جدید خریداران و ترکیب اهداف تجاری برندها با مقاصد اجتماعی و اخلاقی و استفاده از امکانات تکنولوژی برای جلب اعتماد مشتریان می داند. او امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از متخصصان مارکتینگ و بازاریابی، قدمی موثر در راه افزایش کیفیت فعالیت موسسات تجاری و تشویق مدیران کسب و کار به اتخاذ رویکردی اخلاقی تر بردارد. لری در سال های اخیر حاصل تجربیات خود را در قالب آثار جذاب و آموزنده ی متعددی نگاشته و در اختیار خوانندگان سرتاسر جهان گذاشته است که کتاب بازاریابی به معنای اصیل (Authentic Marketing: How to Capture Hearts and Minds Through the Power of Purpose) یکی از آن هاست.

کتاب فروش به سبک نورونی اثر سیمون هازلدین ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید

محصول کتاب فروش به سبک نورونی اثر سیمون هازلدین ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید در دسته بندی کتاب فلسفه و روانشناسی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات راوشید می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 178,000 تومان است.

کتاب فروش به سبک نورونی اثر سیمون هازلدین ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید

سایمون هیزلداین، روانشناس و نویسنده ی کتاب های بازاریابی و فروش، حاصل دانش علمی خود در زمینه ی روانشناسی و تجربه ی غنی اش در حوزه ی فروش و بازاریابی را در کتاب فروش به سبک نورونی در اختیار مخاطبان قرار داده است. کتاب فروش به سبک نورونی، یک منبع و راهنمای جامع و گسترده است که به معرفی و آموزش مفاهیم، اصول، روش ها و ابزارهای افزایش فروش، بر مبنای یافته های علمی حوزه ی اعصاب و روان می پردازد. عوامل بیشماری ممکن است در فرآیند فروش اثر منفی یا مثبت داشته باشند و با گسترش امکانات فنی و ابزاری این زمینه، هر روز به تعداد این عوامل افزوده می شود. با گسترش فروش اینترنتی و بالا رفتن انتخاب های قابل دسترس برای خریداران، کار فروشندگان روزبه روز دشوارتر شده و اهمیت استفاده از ابزارها و امکانات علمی برای افزایش بهره وری بالا رفته است. نوروسلینگ یا فروش/بازاریابی عصبی به شاخه ای از علم مارکتینگ و بازاریابی اشاره دارد که از اصول علم روان شناختی و علوم اعصاب برای افزایش فروش و بازدهی واحدهای اقتصادی کمک می گیرد. در تحقیقات و پژوهش های حوزه ی فروش عصبی، عناصر گسترده ای از جمله هورمون های آزادشده در ذهن خریدار، زبان بدن و رفتارشناسی خریدار و فروشنده، اصول مارکتینگ و بازاریابی، دستاوردها و تحلیل های آماری و اصول مذاکره بررسی و تحلیل شده و در نهایت راهکارهایی برای ترغیب مشتری به خرید به دست آمده است. متخصصان حوزه ی نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی در واقع به بررسی و تحلیل تمام جنبه های دخیل در فرآیند خرید و فروش می پردازند و تمام عوامل موثر در این زمینه را استخراج می کنند. در مرحله ی بعد این متخصصان، آثار مثبت و منفی هریک از این عوامل را استخراج کرده و تلاش می کنند راهکارهای کنترل و به کارگیری آن ها را به نفع فروشنده به دست آورند.

کتاب کتابچۀ شادمانی اثر ربکا ری ترجمه نسرین شمس انتشارات راوشید

محصول کتاب کتابچۀ شادمانی اثر ربکا ری ترجمه نسرین شمس انتشارات راوشید در دسته بندی کتاب فلسفه و روانشناسی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات راوشید می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 95,000 تومان است.

کتاب کتابچۀ شادمانی اثر ربکا ری ترجمه نسرین شمس انتشارات راوشید

کتاب کتابچه ی شادمانی اثری از ربکا ری، روانشناس بالینی با بیش از یک دهه تجربه در پژوهش، در تلاش است پاسخی برای یکی از ابتدایی ترین سوالات روانشناسی فراهم کند: چطور شاد و سعادتمند زندگی کنیم؟ همه ی ما حتماً شنیده ایم که تنها شرط خوشبختی و موفقیت، داشتن طرز فکری مثبت و شاد است. اما دکتر ری اذعان می کند که درمان سریع و دقیقی برای شاد بودن وجود ندارد. کتابچه ی شادمانی شامل سی و پنج راهکار و توصیه ی روزمره است که شما را به یک زندگی شاد و سعادتمند رهنمون می سازد. دکتر ربکا ری (Rebecca Ray) در مقدمه ی کتاب کتابچه ی شادمانی (Be Happy: 35 Powerful Methods for Personal Growth & Well-Being) این نکته را یاداوری می کند که شادی، یکی از احساسات ذاتی بشری است و مانند تمام احساسات انسان، خصلتی ناپایدار و تا حدودی غیرقابل پیشبینی دارد. احساس شادی را اغلب با دیگر احساسات خوشایند انسان، مانند سعادت، آرامش، لذت و رضایت همراه و گاهی همسان می دانند. طبیعی است که شادی، یکی از لذت بخش ترین و بهترین عواطفی است که هر فردی تجربه می کند و البته که انگیزه ی نهایی همه ی افراد در دنبال کردن اهداف و آرزوهایشان، فراهم کردن شرایط و فضای بیشتری برای تحقق شادی و سعادت در زندگی روزمره است. ممکن است انسان ها کلید شادی و خوشبختی را در اتفاقات متفاوتی مانند کسب درآمد بیشتر، پیدا کردن همسر مناسب، پیشرفت در زمینه ی کاری و حرفه ای، زیباتر شدن، یا دیگر دستاوردها بدانند. اما ربکا ری به این نکته تاکید می کند که تحقق هیچ یک از این اهداف نمی تواند تضمین کننده ی تجربه ی احساس شادی و رضایت عمیق درونی باشد. دکتر ری در ادامه و با استفاده از چارت شادی سونجا لیمبومیرسکی، این نکته را خاطرنشان می کند که ژنتیک و وراثت از دیگر عوامل غیرقابل کنترل و پیشبینی است که نقش بسیار تعیین کننده ای در تجربه ی ما از شادی دارند. بر اساس این چارت، پنجاه درصد عوامل تعیین کننده ی میزان شادی و لذت ما را ژنتیک و وراثتمان تعیین می کند و دستاوردها و اهدافمان تنها ده درصد از این عوامل حیاتی را تشکیل می دهند. اما خبر خوب این است که چهل درصد باقیمانده را عادت ها و باورهای روزمره ی ما شکل می دهند. این یعنی تنها با تغییر عادات و رفتارهایمان می توانیم درصد بزرگی از عوامل تعیین کننده ی سعادت و خوشبختی را در زندگی مان تضمین کنیم.

جدول مقایسه محصولات

ویژگی کتاب دنبال دلت برو اثر اندرو متیوس ترجمه وجیهه ابراهیمی انتشارات کهکشان علم کتاب قدرت مشارکت کامل اثر جیم لوهر و تونی شوارتز ترجمه جواد ثابت‌نژاد انتشارات راوشید کتاب درخشش اثر جان ریتی ترجمه فاطمه عزیزیان انتشارات راوشید کتاب بازاریابی به معنای اصیل اثر لری وِبِر ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید کتاب فروش به سبک نورونی اثر سیمون هازلدین ترجمه عباس احمدی انتشارات راوشید کتاب کتابچۀ شادمانی اثر ربکا ری ترجمه نسرین شمس انتشارات راوشید
برند انتشارات کهکشان علم انتشارات راوشید انتشارات راوشید انتشارات راوشید انتشارات راوشید انتشارات راوشید
قیمت 175,000 تومان 210,000 تومان 270,000 تومان 185,000 تومان 178,000 تومان 95,000 تومان
نویسنده اندرو متیوس جیم لوهر، تونی شوارتز دکتر جان ریتی لری وِبِر سیمون هازلدین دکتر ربکا ری
ناشر کهکشان علم راوشید راوشید راوشید راوشید راوشید
شابک 9786223411038 978-622-5767-92-8 978-622-5767-99-7 978-622-8259-04-8‬‬ 978-622-8259-03-1 978-622-8259-00-0
موضوع جستجوی هدف در زندگی و کار راهکار کلیدی برای عملکرد بالا و تجدید قوای کارکنان، مدیریت انرژی است نه زمان! دانش انقلابی نوین درباره تمرین و مغز به مدارهای ذهنی خود دوباره برق‌رسانی کنید تا اضطراب برطرف شود، تیزهوش شوید، خلق‌خوی‌تان بهبود پیدا کند، حافظه تقویت شود و بسیاری تأثیرهای مثبت دیگر چگونه باید قلب و ذهن مشتری را از طریق قدرت مقصود ربود علوم اعصاب و روان چگونه می‌تواند موفقیت فروش شما را افزایش دهد سی و پنج راهکار قدرتمند برای رشد فردی و تندرستی
رده‌بندی کتاب فلسفه (فلسفه و روان‌شناسی) روان‌شناسی (فلسفه و روان‌شناسی) انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی) انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی) انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی) انگیزش و موفقیت (فلسفه و روان‌شناسی)
زبان نوشتار فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی فارسی
قطع رقعی رقعی وزیری رقعی رقعی رقعی
نوع جلد شومیز شومیز شومیز شومیز شومیز شومیز
نوع کاغذ تحریر تحریر تحریر تحریر تحریر تحریر
چاپ شده در ایران ایران ایران ایران ایران ایران
تعداد صفحه 184 156 155 128 168 72