فهرست محصولات
- واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206
- واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید
- واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا
- واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4
- واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405
- واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405
- واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206
- واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان
- واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405
واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206
محصول واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 800,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پژو 206 تیپ دو (BONTI) ساخت ترکیه می باشد. این واشر تعمیر اول (دو سوراخ) با پل های تقویتی از جنس مس می باشد. واشر سرسیلندر از جمله قطعاتی است که با رعایت نکات ایمنی، مقدار قابل توجهی از خطر سوختن آن را می توان کاهش داد؛ گاهی اوقات رانندگانی را مشاهده می کنیم که در حین رانندگی، هر لحظه مراقب آمپر دمای آب خودروی خود هستند. این اتفاق مخصوصا در تابستان و یا خیابان های ترافیک، بیشتر محسوس است. بالا رفتن آمپر دمای آب و باز نشدن سیستم خنک کننده که از ترموستات فرمان می گیرد، مهم ترین علت برای سوختن واشر سرسیلندر به شمار می رود. علت های دیگری چون کم بودن آب در داخل رادیاتور، انسداد شیلنگ های متصل به رادیاتور، درست کار نکردن ترموستات، نقص در واتر پمپ و یا حتی از کار افتادن پروانه های (فن) خنک کننده موتور، از جمله دلایل سوختن این واشر به شمار می آیند. بنا به توصیه کارشناسان مکانیک خودرو، با مراجعه دوره ای به نمایندگیهای مجاز تعمیر خودرو و بازدید اجزای رادیاتور، پروانه های خنک کننده و ترموستات توسط افراد متخصص، از مشکلات ناشی از سوختن واشر سرسیلندر و به بار آمدن خسارات مالی، تا حد قابل توجهی جلوگیری نمایید.
واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید
محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 295,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پراید 1/5 میل بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.
واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا
محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 475,000 تومان است.

واشر سرسیلندر تیبا فول کوت بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.
واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4
محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 475,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پراید یورو 4 (فول کوت) بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.
واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405
محصول واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 800,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پژو 405 (BONTI) ساخت ترکیه می باشد. این واشر تعمیر سوم (چهار سوراخ) با پل های تقویتی از جنس مس می باشد. واشر سرسیلندر از جمله قطعاتی است که با رعایت نکات ایمنی، مقدار قابل توجهی از خطر سوختن آن را می توان کاهش داد؛ گاهی اوقات رانندگانی را مشاهده می کنیم که در حین رانندگی، هر لحظه مراقب آمپر دمای آب خودروی خود هستند. این اتفاق مخصوصا در تابستان و یا خیابان های ترافیک، بیشتر محسوس است. بالا رفتن آمپر دمای آب و باز نشدن سیستم خنک کننده که از ترموستات فرمان می گیرد، مهم ترین علت برای سوختن واشر سرسیلندر به شمار می رود. علت های دیگری چون کم بودن آب در داخل رادیاتور، انسداد شیلنگ های متصل به رادیاتور، درست کار نکردن ترموستات، نقص در واتر پمپ و یا حتی از کار افتادن پروانه های (فن) خنک کننده موتور، از جمله دلایل سوختن این واشر به شمار می آیند. بنا به توصیه کارشناسان مکانیک خودرو، با مراجعه دوره ای به نمایندگیهای مجاز تعمیر خودرو و بازدید اجزای رادیاتور، پروانه های خنک کننده و ترموستات توسط افراد متخصص، از مشکلات ناشی از سوختن واشر سرسیلندر و به بار آمدن خسارات مالی، تا حد قابل توجهی جلوگیری نمایید.
واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405
محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 800,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پژو 405 تعمیر دوم پل دار (3 سوراخ پلاس) بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.
واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206
محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 720,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پژو 206 تعمیر اول (2سوراخ) بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.
واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان
محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 420,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پیکان 1.5 میل بونتی (BONTI) ساخت ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.
واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405
محصول واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 1,600,000 تومان است.

واشر سرسیلندر پژو 405 تعمیری اورجینال فرانسه از جنس مواد نسوز ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. واشر سرسیلندر پژو 405 یکی از اجزای بسیار مهم موتور خودرو است که نقش مهمی در عملکرد و کارایی موتور دارد. در پژو 405، واشر سرسیلندر به عنوان یک مانع بین سیلندرها و سرسیلندر عمل می کند و از نشت روغن و مایع خنک کننده جلوگیری می کند. استفاده از واشر سرسیلندر پژو 405 اورجینال، با کیفیت می تواند عمر مفید موتور پژو 405 را افزایش دهد و از بروز مشکلات جدی جلوگیری کند. اگر به دنبال تعویض واشر سرسیلندر هستید، حتماً از قطعات اورجینال یا معتبر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
جدول مقایسه محصولات
ویژگی | واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206 | واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید | واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا | واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4 | واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405 | واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405 | واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206 | واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان | واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
برند | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه | متفرقه |
قیمت | 800,000 تومان | 295,000 تومان | 475,000 تومان | 475,000 تومان | 800,000 تومان | 800,000 تومان | 720,000 تومان | 420,000 تومان | 1,600,000 تومان |
مناسب برای خودرو | پژو 206 | پراید | تیبا | پراید | پژو 405 ، پژو پارس ، سمند LX | پژو 405 ، پژو پارس ، سمند LX | پژو 405 ، پژو پارس ، سمند LX | پیکان | پژو 405 |
تعداد در بستهبندی | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |