8 مهر 1404
معرفی و نقد و بررسی نه مدل از لیست محصولات واشر سرسیلندر با برند متفرقه (اسفند ماه 1403)

معرفی و نقد و بررسی نه مدل از لیست محصولات واشر سرسیلندر با برند متفرقه (اسفند ماه 1403)

16 اسفند 1403 ساعت 16:56
زمان تقریبی مطالعه : 10 دقیقه
سلام دوست عزیز، امیدوارم حالت خوب خوب باشه. در این مطلب به معرفی نه محصول از دسته واشر سرسیلندر می پردازیم. از جمله: واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206 ، واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 من... ما این محصولات را از نظر ویژگی های مختلفی مانند : مناسب برای خودرو ، تعداد در بسته‌بندی و....مورد بررسی قرار خواهیم داد.

واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206

محصول واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 800,000 تومان است.

واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206

واشر سرسیلندر پژو 206 تیپ دو (BONTI) ساخت ترکیه می باشد. این واشر تعمیر اول (دو سوراخ) با پل های تقویتی از جنس مس می باشد. واشر سرسیلندر از جمله قطعاتی است که با رعایت نکات ایمنی، مقدار قابل توجهی از خطر سوختن آن را می توان کاهش داد؛ گاهی اوقات رانندگانی را مشاهده می کنیم که در حین رانندگی، هر لحظه مراقب آمپر دمای آب خودروی خود هستند. این اتفاق مخصوصا در تابستان و یا خیابان های ترافیک، بیشتر محسوس است. بالا رفتن آمپر دمای آب و باز نشدن سیستم خنک کننده که از ترموستات فرمان می گیرد، مهم ترین علت برای سوختن واشر سرسیلندر به شمار می رود. علت های دیگری چون کم بودن آب در داخل رادیاتور، انسداد شیلنگ های متصل به رادیاتور، درست کار نکردن ترموستات، نقص در واتر پمپ و یا حتی از کار افتادن پروانه های (فن) خنک کننده موتور، از جمله دلایل سوختن این واشر به شمار می آیند. بنا به توصیه کارشناسان مکانیک خودرو، با مراجعه دوره ای به نمایندگیهای مجاز تعمیر خودرو و بازدید اجزای رادیاتور، پروانه های خنک کننده و ترموستات توسط افراد متخصص، از مشکلات ناشی از سوختن واشر سرسیلندر و به بار آمدن خسارات مالی، تا حد قابل توجهی جلوگیری نمایید.

واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید

محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 295,000 تومان است.

واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید

واشر سرسیلندر پراید 1/5 میل بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.

واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا

محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 475,000 تومان است.

واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا

واشر سرسیلندر تیبا فول کوت بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.

واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4

محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 475,000 تومان است.

واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4

واشر سرسیلندر پراید یورو 4 (فول کوت) بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.

واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405

محصول واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 800,000 تومان است.

واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405

واشر سرسیلندر پژو 405 (BONTI) ساخت ترکیه می باشد. این واشر تعمیر سوم (چهار سوراخ) با پل های تقویتی از جنس مس می باشد. واشر سرسیلندر از جمله قطعاتی است که با رعایت نکات ایمنی، مقدار قابل توجهی از خطر سوختن آن را می توان کاهش داد؛ گاهی اوقات رانندگانی را مشاهده می کنیم که در حین رانندگی، هر لحظه مراقب آمپر دمای آب خودروی خود هستند. این اتفاق مخصوصا در تابستان و یا خیابان های ترافیک، بیشتر محسوس است. بالا رفتن آمپر دمای آب و باز نشدن سیستم خنک کننده که از ترموستات فرمان می گیرد، مهم ترین علت برای سوختن واشر سرسیلندر به شمار می رود. علت های دیگری چون کم بودن آب در داخل رادیاتور، انسداد شیلنگ های متصل به رادیاتور، درست کار نکردن ترموستات، نقص در واتر پمپ و یا حتی از کار افتادن پروانه های (فن) خنک کننده موتور، از جمله دلایل سوختن این واشر به شمار می آیند. بنا به توصیه کارشناسان مکانیک خودرو، با مراجعه دوره ای به نمایندگیهای مجاز تعمیر خودرو و بازدید اجزای رادیاتور، پروانه های خنک کننده و ترموستات توسط افراد متخصص، از مشکلات ناشی از سوختن واشر سرسیلندر و به بار آمدن خسارات مالی، تا حد قابل توجهی جلوگیری نمایید.

واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405

محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 800,000 تومان است.

واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405

واشر سرسیلندر پژو 405 تعمیر دوم پل دار (3 سوراخ پلاس) بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.

واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206

محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 720,000 تومان است.

واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206

واشر سرسیلندر پژو 206 تعمیر اول (2سوراخ) بونتی ساخت کشور ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.

واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان

محصول واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 420,000 تومان است.

واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان

واشر سرسیلندر پیکان 1.5 میل بونتی (BONTI) ساخت ترکیه می باشد. گَسکِت سر سیلندر (به انگلیسی: Cylinder head gasket) یا واشر سرسیلندر، قطعه ای در موتور وسایل نقلیه است که فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. آب بندی واشر سرسیلندر امر مهمی است چراکه هر گونه نشتی در عملکرد موتور تأثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود. جنس واشر سرسیلندر معمولاً از پنبه نسوز، فولاد و مس است تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. زمانی که واشر سرسیلندر تغییر شکل می دهد یا به اصطلاح می سوزد، قابلیت آب بندی آن از بین می رود. کم شدن آب رادیاتور، انسداد مجراهای عبور آب در موتور، نقص فنی در ترموستات، نقص فنی در واتر پمپ، پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور و رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما از دلایل خراب شدن واشر سرسیلندر هستند.

واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405

محصول واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405 در دسته بندی واشر سرسیلندر قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. قیمت این محصول در تاریخ نگارش این مطلب 1,600,000 تومان است.

واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405

واشر سرسیلندر پژو 405 تعمیری اورجینال فرانسه از جنس مواد نسوز ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. واشر سرسیلندر پژو 405 یکی از اجزای بسیار مهم موتور خودرو است که نقش مهمی در عملکرد و کارایی موتور دارد. در پژو 405، واشر سرسیلندر به عنوان یک مانع بین سیلندرها و سرسیلندر عمل می کند و از نشت روغن و مایع خنک کننده جلوگیری می کند. استفاده از واشر سرسیلندر پژو 405 اورجینال، با کیفیت می تواند عمر مفید موتور پژو 405 را افزایش دهد و از بروز مشکلات جدی جلوگیری کند. اگر به دنبال تعویض واشر سرسیلندر هستید، حتماً از قطعات اورجینال یا معتبر استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

جدول مقایسه محصولات

ویژگی واشر سرسیلندر بونتی مدل 206560 مناسب برای پژو 206 واشر سرسيلندر بونتی کد 101051 مناسب برای پراید واشر سرسيلندر بونتی کد 101054 مناسب برای تیبا واشر سرسيلندر بونتی کد 101053 مناسب برای پراید یورو 4 واشر سرسیلندر بونتی مدل 200848 مناسب برای پژو 405 واشر سرسيلندر بونتی کد 200628 مناسب برای پژو 405 واشر سرسيلندر بونتی کد 206679 مناسب برای پژو 206 واشر سرسيلندر بونتی کد 250218 مناسب برای پیکان واشر سرسیلندر مدل تعمیر اول مناسب برای پژو 405
برند متفرقه متفرقه متفرقه متفرقه متفرقه متفرقه متفرقه متفرقه متفرقه
قیمت 800,000 تومان 295,000 تومان 475,000 تومان 475,000 تومان 800,000 تومان 800,000 تومان 720,000 تومان 420,000 تومان 1,600,000 تومان
مناسب برای خودرو پژو 206 پراید تیبا پراید پژو 405 ، پژو پارس ، سمند LX پژو 405 ، پژو پارس ، سمند LX پژو 405 ، پژو پارس ، سمند LX پیکان پژو 405
تعداد در بسته‌بندی 1 1 1 1 1 1 1 1 1